Tjohejsan!

Hejsan hoppsan!



Nu har jag varit en vecka hos pappa , myyyysigt.. :)
I tisdags blev det Liseberg med dom bästa också..  <33

Idag har jag och mamma städat i bilen.. sen har vi handlat lite..  När vi kom hem blev det till att chilla.. :) Rätt nice faktiskt..  Snart är det karneval.. Och det här året blir den med Anna och kanske Lina.. Sannie skulle också dit.. Jag hoppas och hoppas på att vi ses där... För jag saknar dig.. :( Jag får försöka att snappa åt mig en kram då.. :) Puss på dig.. <33


Annars är allt lugnt.. I helgen ska vi dra till Linköpinig igen också.. Roligt, Roligt.. :) <3 
Har inte varit där på ett tag.. Sen ska jag passa på att säga hejdå till Bibbi.. Deras häst.. Hon har fång och kommer inte att klara av det. sorgligt men sant.. :'( Bibbi är rätt mysig faktiskt.. väldigt tråkigt¨tycker jag.. :(




Nej, nu ska jag ta en dusch tror jag... :)


Puss och kram , Älsklingsbarn!


/E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0