hejhoppgalopp.. .



Hejsvejs!
Nu var det ett tag sen .. :P Men nu är jag tillbaks...
Nu är det äntligen sommarlov! :):) Rätt skönt... 
Idag händer inte så mycket, vad jag vet.. Jag vet bara att en kompis till mamma kanske kommer.. Vi får se.. Och då ska hon Klippa mig och blondera min utväxt.. Kul!

Nästa vecka åker jag till pappa... Då ska vi till göteborg med Dessan och förhoppningsvis ska Lina med.. :) Vi får hoppas på det bästa bara...  Vad måste man göra när man är  i Göteborg ??  Gå på Liseberg såklart! Och om man går på Liseberg , vad måste man åka då? Balder naturligtvis! xD Och om man hinner måste man åka kanonen!
Lääääängtaaaar som fasen! :D <3333333333333





Sen har jag varit med Vickan på Grönan.. det var ruuuuuligt! Varit på fest hos Dessan har jag också.. Kuul! och mycket fluuum!

Puuuuss!

E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0