Liiinkööping

Igår åkte jag och mamma till Linköping. Vi åt stek och potatisgratäng.. Och till dessert, pannacotta. Muums! Det var grymt gott. Men mäktigt! x)) Sen kollade vi på "Desperate hours".  Den var bra, okej iaf.. Jag såg inte hela. Efter typ halva filmen gick jag upp och satte mig vid datan.. Jag snackade med Lina och Anna på msn. Anna tack för att du finns! :D Dagen var lite deppig. Det finns ju dom som vet varför, eller huuur? Jaha.. Vi sov iaf kvar i Linköping.. Och i dag åker vi till Motala för att träna hund. Det blir väl jag som vanligt som får vara fotograf... x)) haha!

Imorgon är det skola igen.. Och då träffar man dom som man gillar, och dom som man inte gillar..Det finns nog dom som vet vilka som tillhör till vilka.. 

Det är ju faktiskt Fars Dag idag också.. Och jag älskar min pappa.. :D <33333

PussOchKramSkummbanan!!!¨¨

// E.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0